Enthousiaste Officemanager voor 24-40 uur
Ben jij een kei in regelen en organiseren? Bij Oomen Makelaardij & Hypotheken in Zaltbommel zoeken we een energieke Office Manager om ons professionele en hechte team te versterken. Als spin in het web ondersteun je ons in de breedste zin van het woord, zowel op het gebied van makelaardij als hypotheken.
Jouw taken omvatten onder meer het beheren van mailboxen en telefoonverkeer, het plannen van afspraken en bezichtigingen, het voorbereiden van gesprekken voor de makelaar en hypotheekadviseur, het verzamelen van marktinformatie, het beheren van social media, het opstellen van concept koopaktes en verzekeringspolissen, het regelen van attenties voor klanten, het organiseren van nieuwbouwbijeenkomsten, en nog veel meer.
Je bent opgewekt, punctueel, accuraat en weet altijd het overzicht te bewaren. Het ontzorgen van je collega’s en het centraal stellen van onze klanten zijn voor jou vanzelfsprekend. En hoewel je weet wat doorwerken is, begrijp je dat balans en doen wat je écht leuk vindt, key is.
Functie eisen:
Wij bieden:
Denk je dat jij de perfecte aanvulling bent voor ons team? Stuur dan je motivatie en CV naar esther@oomenmakelaardij.nl. Voor vragen over de vacature kun je contact opnemen met Peter of Esther Oomen via 0418-745381.
Word jij onze nieuwe Office Manager? We kijken ernaar uit om van je te horen!
Vul het contactformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
U kunt ons ook bellen van ma. tot vrij. tussen 8.30 en 17.00.
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws